В началото на века същите реклами вървяха, но за удължаването на един друг
орган. Прелом настъпи през 2008 година, когато учените доказаха, че има връзка
между дължините на носа и на въпросния орган. Оттогава вече никой не се хабеше
да удължава това, което е в гащите, защото никой не го вижда. Вместо това
започнаха да удължават носовете си и с това да демонстрират мъжественост.
Гочо имаше достатъчно дълъг нос, а и да не беше достатъчно, нямаше как да го
удължи с доходите си на университетски преподавател. Вместо да помисли за носа
си, Гочо реши да направи нещо за цялото си тяло и влезе в банята, за да се изкъпе.
Уви, нямаше вода. Някакъв простак беше откраднал три километра водопроводна
тръба и сега цялото българско малцинство беше на сухо. Разбира се, вода имаше в
луксозните квартали на София, но там живееше мнозинството. В тези квартали
имаше ред и не се крадеше, но, уви, Гочо живееше в българската махала – Обеля,
известна още като квартала на неограничените възможности. В Обеля всичко беше
възможно, можеше да ти откраднат възглавницата, докато спиш на нея. Е, това е
възможно, само ако си под сто кила. Гочо беше сто и десет и неговата възглавница
никой не я пипаше.
Вместо да се къпе, Гочо се облече набързо и тръгна към центъра за кръводаряване.
И без туй къпането се беше превърнало в доста скъпо удоволствие, откакто
Безкрачко беше приватизирал водоснабдяването. Особено за един доцент къпането
си беше непосилен лукс.
В България обществото имаше много интересна структура. На върха на
обществената пирамида стояха престъпниците, наречени още мутри, а на дъното
бяха университетските преподаватели, наречени още будали. Гочо преподаваше
Необикновени Диференциални Уравнения в Софийския университет. Това беше
някаква математика, непонятна никому, в това число и на доцент Гочев. Въпреки
ниския си социален статус, Гочо за щастие приличаше по-скоро на престъпник,
отколкото на университетски преподавател, и поради тази причина хората на
улицата се отнасяха към него с нужното уважение.
|
Българското малцинство се състоеше предимно от стари моми и стари ергени. Гочо
не правеше изключение. Той беше на 48 години и макар да беше сравнително
запазен, вероятността да се ожени беше точно толкова, колкото да стане президент
на Съединените Щати.
В България периодът на чифтосването продължаваше докъм шейсетата годишнина
и завършваше със смъртта на индивида. В другите страни този период се наричаше
тийнейджърство и завършваше към двадесетата година, когато хората създаваха
семейства и започваха да правят деца. Българите не създаваха семейства, нито
деца, и затова мъжете на четиридесет-петдесет години се държаха като
тийнейджъри и налитаха на бой при първа възможност.
Когато тази сутрин Гочо се опита да излезе през вратата на блока, се оказа, че
някакъв престъпник е паркирал джипа си точно пред входа и Гочо трябва да избира
между това да пропълзи под или да прескочи над мутро-возилото. Етикетът
изискваше да пропълзи, но Гочо го беше страх, че неговият пищен тумбак ще се
заклещи и затова предпочете да мине отгоре.
Гочо премина през капака, като леко го изкриви, и скочи от другата страна,
грациозен като бременна слоница. Тогава срещу него се изправи въпросният
престъпник, чието возило беше станало жертва на Гочовите килограми.
Собственикът на джипа беше едно много симпатично и младо момче. Вярно е, че
то беше престъпник, но в България това не беше голям грях, защото в тази страна
всички бяха престъпници. Местното законодателство съдържаше толкова много
безумни закони, че дори и най-честният и хрисим човек рано или късно ставаше
престъпник. По-точно това ставаше при навършване на пълнолетие, защото до 18
българите бяха малолетни престъпници. Разбира се, благодарение на демографския
срив въпросът с малолетните престъпници се реши от само себе си, защото те
изчезнаха заедно с децата.
Та въпросният престъпник се изправи пред Гочо и плахо попита:
– Ти защо минаваш през колата?
|