Ще забраним и яденето на дивеч. Ако искате да изядете нещо, трябва да си го
отгледате. Забраняваме и носенето на кожи от дивеч. Ако искате палто от норки, то
може, но норките трябва да се отгледани във ферма. Ама в тези ферми се отнасяли
лошо към норките. Това е лъжа, ако се отнасяха лошо, кожата им щеше да е
проскубана. Щом кожата е OK, значи и норките са били OK.
Сигурно си мислите, че вече сме забранили прекалено много работи. Нищо
подобно, забраните едва сега започват. Ще забраним всички оцветители и
подсладители. Нашата религия забранява лъжата, а оцветителите и подсладителите
са вид лъжа. Какво ви пречи да пиете безцветна течност? Когато един натурален
сок е оцветен в ярък цвят, невиждан в живата природа, то можете да сте сигурни,
че сокът не е натурален. Подсладителите ви лъжат, че ядете захар. Монетаристите
непрекъснато ви наливат в главата, че захарта е вредна. Не е вредна, а е скъпа. На
тях им е много по-евтино да ви пробутват подсладители. При това ви лъжат, че го
правят за ваше добро.
***
Да обобщим какво научихме дотук. Нашата религия ни задължава да се храним
обилно и здравословно. Другите ще ни наричат чревоугодници, но на нас няма да
ни пука. Монетаристите имат една поговорка: „Корем прозорец няма“. Тоест, дай
си всичките пари за дрехи и финтифлюшки, а какво ядеш няма значение. Това не е
така. Коремът има прозорец. Когато се храниш добре, ти изглеждаш добре. Освен
това добрата храна е основа на здравето, а за да се размножаваш, трябва да си
здрав.
Трябва да знаете, че монетаристите няма да ни обичат особено, защото любовта
към монетите не е съвместима с вярата в размножаването. Ние няма да жалим
чувствата на монетаристите и освен човекоядството ще забраним още платената
любов и кръвопреливането. Това ще накара монетаристите да подскочат като
ужилени, защото става дума за пари, и то за много пари. Основен бизнес в
монетаристичното общество е търговията с хора. Тук се продава човек, там част от
човек. Тук се продава бъбрек, там бяла робиня. Търговията с човешка плът и кръв е
много важна за монетаристите и затова воят против тази забрана ще е
невероятен.
|
Защо забраняваме кръвопреливането? За нас то е вид човекоядство. Вероятността
да пипнеш нещо е много по-голяма при кръвопреливане, отколкото ако изядеш
един добре опечен християнски мисионер. Все пак, човекоядството е по-лошо от
кръвопреливането, защото то създава не само здравни, но и морални проблеми. Ще
ви обясня. Ако гледаш една мацка и преглъщаш жадно, то тя може да си помисли,
че искаш да я чукаш. Това може да я изплаши, а може и да не я изплаши. Обаче,
ако тя си помисли, че искаш да я изядеш, това определено би я уплашило!
Забрани, забрани, забрани! Кой ще ги спазва? Все пак ще кажем, че в нашата
религия всички забрани са препоръчителни, а не задължителни. Ако въпросът е на
живот и смърт, ви разрешаваме да пренебрегнете тези три постулата. Например,
ако изпаднем в ситуация, когато няма нищо друго за ядене освен човешко, то какво
да се прави, ще нарушим тази забрана. Все пак животът е много важен за
размножаването и ние трябва да се опитаме да спасим кожицата си. Ако въпросът е
на живот и смърт, то разрешени са и кръвопреливането и сексът срещу
заплащане.
***
Да направиш нова религия не е като да строиш къща на гола поляна. Хората вече са
измислили много религии. Има много добри примери, от които може да се
заимства и да се откраднат идеи. Да започнем с десетте божи заповеди на
християнството. Не лъжи и не кради – това ще го вземем директно без да се
замисляме. Не убивай – това ще го пропуснем. Размножаването е свързано с живота
и смъртта, а смъртта – с убиването. Християните забраняват убиването, но това е
малко лицемерно. Те са изгорили толкова много хора на клада, че в сравнение с тях
Хитлер и Сталин изглеждат като петокласници. Ще разрешим убиването, но в
някакви разумни граници. Може да убиваш, за да се наядеш, за да се защитиш и за
да си отмъстиш. Тоест, можете да убиете някого, когото искате да го изядете или
ако той иска да ви изяде или ако е изял някой ваш близък. Дори да ви се наложи да
убиете, трябва да го направите с нужното уважение. Ако някои е изнасилил и
заклал дъщеря ви, то вие можете да го убиете, но не със злоба. Трябва да приемете,
че това е един болен човек и че вие отнемате живота му с лечебна цел.
|