Системата дава възможност за създаване на търсачка в света на Offline бизнеса. Например, ако търсим ресторант, системата може да ни даде списък на ресторантите които са наоколо подредени по качество (рейтинг даден от потребителите), цена, работно време и т.н. От касовите бележки може да се извлече информация за координатите на обекта, за работното му време и за цените. Ако собственика на ресторанта си даде труда да въведе в нашата система допълнителна информация, то ние ще можем да кажем на потребителя дори и нещо повече. Например, кой готвач е на смяна и какъв е личния рейтинг точно на тази готвач.


Кой ще ползва нашата система?

    Потенциалните потребители са:
    1. Тези които искат да си направят индивидуално счетоводство.

    2. Много хора събират касови бележки, за да ги представят пред работодателя си, който по този начин им признава определени разходи, които им покрива. Работодателите ще се досетят, че им е много по-лесно да обработват касовите бележки в електронен вид, вместо да плащат на хора, които да обработват и съхраняват хартиени касови бележки. Тези умни работодатели ще изискват от служителите си да въвеждат касовите си бележки в нашата система и от там да им ги препращат. За целта нашата система ще поддържа възможността потребителя да изпрати част от въведените касови бележки от своя акаунт в друг акаунт, например в акаунта на работодателя си.

    3. Ако успеем да свържем нашата система с НАП, то това ще позволи на потребителя да провери дали касовата му бележка е истинска. Ние ще изпращаме касовата бележка към НАП, те ще проверят има ли я в тяхната база от данни и ще ни върнат отговор ДА или НЕ. Тоест, те няма да ни дават никаква конфиденциална информация, а информацията, която ще им дадем ние, ще им помогне да откриват фалшиви касови бележки и ще е полезна за НАП с цел намаляване на сивата икономика. Ако имаме сътрудничество с НАП, нашата система може да бъде един от входовете на лотарията с касови бележки, която те организират. И сега за целите на лотарията има регистриране на касови бележки, но то се състои само от дата, час и сума. Ако бележката се регистрира през нашата система НАП ще получи пълната информация и дори сканираното копие на бележката.

    4. Често в магазина ни обещават, че може да върнем стоката в срок от 30 дена, но при условие, че пазим касовата си бележка. Хартиеното копие на бележката е нужно, за да може тя да се сторнира. Ако от НАП признават за сторниране ксерокс копие на бележката, както и сканирано електронно копие, то тогава потребителите ще могат да въведат бележката в нашата система и по този начин да се освободят от нуждата да пазят, нейното хартиено копие.

    5. Когато един потребител иска да възнагради или да накаже определен търговец, той може да въведе касовата си бележка и да гласува за или против този търговец, като по този начин ще промени рейтинга на този търговец в нашата система.


 
<<Предишна         Страница 2 (от общо 2)         Обратно към www.gocho.bg